אחת מהשאלות המהותיות ביותר כאשר מקבלים אתר קיים לקידום היא עד כמה גדול הוא פוטנציאל הקידום שלו. כלומר, עוד כמה תנועה רלוונטית אפשר להביא אליו באמצעות שיפור הקידום הקיים שלו🔝 . כדי לענות על השאלה הזו יש כמה פקטורים שצריך לקחת בחשבון: על אילו מילות מפתח האתר כבר מדורג ובאילו מיקומים❓ כמה תנועה הוא מקבל
The post איך להעריך פוטנציאל SEO בצורה מקצועית appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.