קידום אתרים כבר מזמן לא נחשב למשהו שעושים “על הדרך” וברור שמדובר במקצוע לכל דבר ועניין. מהסיבה הזו יש לא מעט חברות שמחליטות לשכור מקדמי אתרים שיעבדו עבורן כשכירים, מה שנקרא באנגלית “In House” (🏠 לא בטוח שיש ביטוי דומה בעברית). בחברות גדולות שכל הפעילות שלהן מתבססת על אתרי אינטרנט יש לפעמיים גם מחלקה שלמה
The post מקדם אתרים חיצוני או אינהאוס? שיקולים בעד ונגד appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.