מדריך: איך לשפר המרה בדפי מוצר ולהגדיל החזר השקעה מפרסום

.

כיום רוב הטסטים של בעלי חנויות נעשים ברמת הפרסום והרבה פחות ברמת המוצרים. המשמעות של זה, היא כסף רב שמונח על השולחן וייתרון אסטרטגי לכל מתחרה שלנו שיתחיל לעשות טסטים על דפי המוצר שלו ויגיע להמרה גבוהה עם החזרי השקעה טובים יותר מפרסום. במאמר הבא נדון בכל האלמנטים שמומלץ לבחון עוד מהיום על מנת לשפר מדדים משמעותיים בזמן המהיר ביותר.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן