כיום רוב הטסטים של בעלי חנויות נעשים ברמת הפרסום והרבה פחות ברמת המוצרים. המשמעות של זה, היא כסף רב שמונח על השולחן וייתרון אסטרטגי לכל מתחרה שלנו שיתחיל לעשות טסטים על דפי המוצר שלו ויגיע להמרה גבוהה עם החזרי השקעה טובים יותר מפרסום. במאמר הבא נדון בכל האלמנטים שמומלץ לבחון עוד מהיום על מנת לשפר מדדים משמעותיים בזמן המהיר ביותר.Read More
AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.