מטא הכניסה את ה-AI לרילס ולפרסום הממומן, התוצאה?

.

מטא ביצעה שינויים בשיטות הטרגוט שלה, מה שמאפשר לה לטרגט משתמשים על פי ניתוח חכם מבוסס בינה מלאכותית (AI) של התנהגותם - ונראה שהמהלך תורם לשיפור התוצאות של מפרסמים באופן משמעותי, וזמן השימוש באפליקציה עולה.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן