החדים שבינינו ודאי שמו לב כי לאחרונה טוויטר הפכה את צלילי הציוצים (Tweet) שלה לעדינים יותר, ויש לכך סיבה. לא מדובר ב"עוד חידוש" אלא בתוצר שנולד מתוך מסקנה שעלתה במסגרת דיונים לשיפור השירות. מספר התראות גבוה מדי, במיוחד אם צלילי ההתראות אינם נעימים לאוזן - עלול לחבל במאמצי השיווק של חברות מסוימות, ואפילו לפגוע באנשים עם רגישות תחושתית. בואו נבין מה טוויטר שינתה, ומדוע מדובר בשינוי ששווה לכם לשמוע עליו.Read More
AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.