אם חושבים על זה קצת, יש משהו כמעט אבסורדי בשילוב המילים "יוקרה" ו-"SEO". יוקרה, במהותה, היא בלעדיות, נדירות, משהו שלא כל אחד יכול להשיג. SEO, לעומת זאת, עוסק בהגעה להמונים, בחשיפה מקסימלית, בלהיות זמין לכל מי שמחפש. זה נשמע כמו מתכון בטוח להוזלת המותג, כמו לשים שלט "50% הנחה" על חלון ראווה של רולקס. בדיוק
The post קידום אתרים ואסטרטגיית SEO לעסקים יוקרתיים appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.