בואו נדבר תכל'ס. אתם משקיעים בתוכן, כותבים מאמרים, מעלים סרטונים, אולי אפילו מנהלים בלוג. אתם מרגישים שאתם "עושים" שיווק מבוסס תוכן (שזה סוג של שיווק אורגני), אבל בשורת הרווח התחתונה… לא הרבה קורה. הלידים לא זורמים, הטלפונים לא מצלצלים, וההרגשה הכללית היא שאתם זורקים המון ספגטי על הקיר ומקווים שמשהו יידבק. מוכר? התוכן הוא לא
The post המדריך המלא לכתיבה למשפך השיווקי (TOFU, MOFU, BOFU) appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.