אם אתם עוסקים בקידום אתרים מהתקופה המוקדמת (מאד) של התחום, אתם ודאי זוכרים את "הימים הטובים". ימים שבהם קידום אתרים היה משחק טכני של מספרים וצפיפות מילות מפתח. "צריך לדחוס את מילת המפתח 7 פעמים בטקסט", "חייבים שהכותרת תהיה התאמה מדויקת לביטוי", "נקנה עוד 50 קישורים עם אנקור טקסט זהה". באותה תקופה, התייחסנו לגוגל כמו
The post עיבוד שפה טבעית (Natural Language Processing – NLP) וקידום אתרים appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.