בעבר הלא רחוק, קידום אתרים מקצועי (SEO) היה משחק של ביטויי / מילות מפתח. המטרה הייתה לזהות את ה"מחרוזות" (Strings) – רצפי התווים המדויקים – שאנשים הקלידו בגוגל, ולשבץ אותן בצפיפות הנכונה בדפי האתר. גוגל, בתורו, היה מנוע מתוחכם להתאמת מחרוזות. הוא סרק את הרשת, אינדקס את העמודים האלה, ומתוך האינדקס מצא את הדפים שהכילו
The post ישויות (Entities), גרף הידע, ועידן החיפוש הסמנטי של גוגל appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.