ישויות (Entities), גרף הידע, ועידן החיפוש הסמנטי של גוגל

.

בעבר הלא רחוק, קידום אתרים מקצועי (SEO) היה משחק של ביטויי / מילות מפתח. המטרה הייתה לזהות את ה"מחרוזות" (Strings) – רצפי התווים המדויקים – שאנשים הקלידו בגוגל, ולשבץ אותן בצפיפות הנכונה בדפי האתר. גוגל, בתורו, היה מנוע מתוחכם להתאמת מחרוזות. הוא סרק את הרשת, אינדקס את העמודים האלה, ומתוך האינדקס מצא את הדפים שהכילו The post ישויות (Entities), גרף הידע, ועידן החיפוש הסמנטי של גוגל appeared first on דניאל זריהן.Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן