בעולם משתנה במהירות של מונטיזציה דיגיטלית, מפרסמים ובעלי אתרים מחפשים דרכים חדשות להפיק ערך גבוה יותר מהתנועה שלהם. בעוד שפרסום תצוגה, SEO ותוכניות שותפים היו מאז ומתמיד הבחירה הראשונה, כיום מתבלטת שיטה שנקראת RSOC (Related Search on Content) – שבה משלבים תוכן נייטיב עם שאילתות חיפוש ממונטזות, כדי ליצור חוויית משתמש מרתקת ורווחית יותר. במאמר
הפוסט מנצלים את מלוא הפוטנציאל של RSOC: כיצד חיפוש קשור לתוכן משנה את התחום של מונטיזציית דיגיטל הופיע ראשון בFialkov DigitalRead More
הבלוג של Fialkov Digital - מאמרים ומדריכים על שיווק וקידום אתרים. בואו ללמוד איך לשווק כמו מקצוענים עם מדריכים על מערכת הפרסום של פייסבוק, גוגל, טיקטוק, טאבולה, אאוטבריין, קידום אורגני, גוגל אנליטיקס ועוד.