קמפיינים מסוג RSOC (חיפוש קשור לתוכן) צוברים פופולריות כאסטרטגיה משתלמת עבור משווקים דיגיטליים. הם משלבים בין פרסום נייטיב לתוצאות חיפוש שמייצרות רווח, ומאפשרים למפרסמים ולבעלי אתרים למקסם הכנסות. אך למרות העוצמה שלהם, קמפיינים רבים נכשלים בגלל טעויות פשוטות שניתן היה למנוע – מה שמוביל לביצועים נמוכים, בזבוז תקציב ואפילו חסימות חשבון. במאמר זה נסקור את
הפוסט הטעויות הסמויות של קמפיינים מסוג RSOC (ואיך להימנע מהן) הופיע ראשון בFialkov DigitalRead More
הבלוג של Fialkov Digital - מאמרים ומדריכים על שיווק וקידום אתרים. בואו ללמוד איך לשווק כמו מקצוענים עם מדריכים על מערכת הפרסום של פייסבוק, גוגל, טיקטוק, טאבולה, אאוטבריין, קידום אורגני, גוגל אנליטיקס ועוד.