בעולם השיווק הדיגיטלי שמתפתח בקצב מהיר, Native-to-Search Arbitrage הפך לטכניקה יעילה במיוחד להפקת רווחים. מדובר בשיטה חכמה שבה מפרסמים מרוויחים על ידי ניצול הפערים בעלות בין פלטפורמות פרסום נייטיב לבין ספקי מוניטיזציית חיפוש. האסטרטגיה כוללת רכישת תנועה זולה דרך מודעות נייטיב והפנייתה לדפי חיפוש מעוצבים במיוחד, שם הסיכוי להרוויח מפרסום גבוה יותר. מה זה Native-to-Search
הפוסט להבין את מודל Native-to-Search Arbitrage: אסטרטגיית מונטיזציה מודרנית הופיע ראשון בFialkov DigitalRead More
הבלוג של Fialkov Digital - מאמרים ומדריכים על שיווק וקידום אתרים. בואו ללמוד איך לשווק כמו מקצוענים עם מדריכים על מערכת הפרסום של פייסבוק, גוגל, טיקטוק, טאבולה, אאוטבריין, קידום אורגני, גוגל אנליטיקס ועוד.