קידום אתרים בחו״ל: איך זה עובד ואיך לדעת לאיזה שווקים כדאי להכנס?

.

לקדם אתר בארץ זה משהו אחד. אתם מכירים את השפה, אתם מכירים את הקהל וגם מבחינת פוטנציאל המכירות, אתם יודעים פחות או יותר את גבולות הגזרה שלכם. לקדם אתר בחו״ל זו אופרה אחרת לגמרי. מצד אחד, זו שפה שאתם לא בהכרח שולטים בה, תרבות שאתם לא לחלוטין מכירים ויש תחושה כאילו המקומיים, כלומר, המתחרים שלכם, … קידום אתרים בחו״ל: איך זה עובד ואיך לדעת לאיזה שווקים כדאי להכנס? לקריאה » Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן