פרדוקס ה-AI לפאבלישרים: תלוי בעיתונות, אבל מחסל לה את הטראפיק

.

פאבלישרים רבים מתארים את כניסת ה-AI לחיפוש בגוגל בתור "משבר קיומי": טראפיק נעלם, הכנסות מפרסום נשחקות, ותוכן נבלע בתקצירי בינה מלאכותית. עד כמה המספרים ירדו, אילו אסטרטגיות חדשות נבחנות ולמה GEO לא יספיק כדי להחזיר את הגלגל לאחור?Read More
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

AskPavel הוא הבלוג הגדול בישראל על שיווק דיגיטלי עם 30,000+ מבקרים בחודש, 15,000+ קוראים שנחשפים לכל מאמר ו-90+ מקצוענים שכותבים פה. הקהילה מתמקדת בכל תחומי השיווק באינטרנט – קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, מדיה חברתית ווב אנליטיקס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לפוסטים נוספים:

שווה בדיקה

שווה בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

פוסטים אחרונים

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן