שוקי מן נותן שירות בתחום האנליטיקס ללקוחות גדולים בארץ ובחו”ל. במקביל הוא מארגן את כנס All Things DATA, ומעביר קורסים בתחום האנליטיקס ליותר מ-800 סטודנטים

המכירות בחנות האונליין ירדו? הנה מה שאני עושה

המכירות ירדו! מה עושים עכשיו?!?! כשהמכירות יורדות, הנטייה של רוב החנויות היא ללכת ולבדוק למה ירדו המכירות. סך הכל הגיוני האמת… העניין הוא, שהמכירה היא רק התוצר הסופי של תהליך ארוך שמתחיל עוד לפני שהגולש בכלל נכנס לאתר: בהתחלה הוא רואה מודעה שמדברת על המוצר. זה מדליק אותו והוא לוחץ. הלחיצה מובילה את הגולש לדף The post המכירות בחנות האונליין ירדו? הנה מה שאני עושה appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
כל מי שנכנס בשבועות האחרונים ללוקר סטודיו (או דאטה סטודיו, כפי שהוא נקרא בעבר לפני שגוגל שינוי לו את השם), בוודאי נתקל בהודעת השגיאה הבאה:
גוגל אנליטיקס 4 היא מערכת מדהימה עבור אתרי איקומרס. יש 14 איוונטים שונים שעוזרים לנו לעקוב אחרי פעולות שקרו באתר האיקומרס שלנו, ועוד עשרות פרמטרים שאפשר לצרף לאיוונטים הללו כדי לקבל מידע על הפעולות שמתבצעות. בפוסט הקודם על דוחות איקומרס מומלצים בגוגל אנליטיקס 4, הראיתי לכם איך מנתחים את הביצועים של עמודי קטלוג. בפוסט הזה The post גוגל אנליטיקס 4 – דוחות איקומרס מומלצים – חלק שני appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
כל נושא האיקומרס מקבל התייחסות מיוחדת בגוגל אנליטיקס. בגוגל אנליטיקס 4 יש 14 איוונטים שונים שמיועדים לאיקומרס, וכל אחד מהם מכיל המון מידע לגבי הפעולות שהגולשים ביצעו באתר. בפוסט הקרוב אני רוצה להמליץ על מספר דוחות שלדעתי כל אתר איקומרס חייב להשתמש בהם כדי לנתח את ביצועי האתר. כל הדוגמאות שאני הולך להביא ילקחו מתוך The post דוחות איקומרס מומלצים בגוגל אנליטיקס 4 – חלק ראשון appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
אני מקווה שאתם סולחים לי על הקליקבייט. סתם התחשק לי להתלוצץ קצת 😜 בכל אופן, אחת ההחלטות הכי חשובות שצריך לקבל כאשר עוברים לאנליטיקס 4,
והפעם בפינת ההאקים – איך להוסיף tertiary dimensions לדוחות, ואפילו quaternary, quinary וכו׳ למי שלא יודע, secondary dimension זה דימנשן נוסף שמוסיפים לדוחות כדי להפריד
אתם רוצים להכניס קצת עניין למערכת, וליצור custom dimensions עם אמוג׳ים, אבל גוגל לא מאפשרים את זה: כדי לעקוף את המגבלה, בצעו את הפעולות הבאות:
האמת שלא יכולתי למצוא שם מתאים יותר לפוסט הזה מאשר ״פוסט בלי שורה תחתונה״. אני הולך להסביר לכם איך סשנים נספרים בגוגל אנליטיקס 4, והשורה התחתונה היא – שאתם לא תדעו בדיוק. אז אם ככה, למה אני בכלל כותב את הפוסט הזה ומה הולך כאן לכל הרוחות? שאלה טובה. יש סיכוי טוב שתבינו אם תמשיכו The post פוסט בלי שורה תחתונה בנושא סשנים בגוגל אנליטיקס 4 appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
היום אני רוצה להראות לכם איך אפשר לדווח על רכישות מהשרת באמצעות Server Side Tag Manager (להלן sGTM). אני אתן קצת רקע כדי שתבינו מה
בחלק השני אני מציג איך בניתי את הדוח בממשק ה-Explore של גוגל אנליטיקס 4. תוכלו לשים לב שבחלק מהמאמרים הופיע 0 בחלק מהאיוונטים. לאחר בדיקה

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן