שוקי מן נותן שירות בתחום האנליטיקס ללקוחות גדולים בארץ ובחו”ל. במקביל הוא מארגן את כנס All Things DATA, ומעביר קורסים בתחום האנליטיקס ליותר מ-800 סטודנטים

פעולה קטנה שכל מי שמשתמש באנליטיקס 4 חייב לבצע

מאז שהעולם עבר לגוגל אנליטיקס 4 אני לא מפסיק לדבר על הבעיות שיש ב-Google Signals. תוכלו לקרוא על זה כאן וגם כאן לא מזמן גוגל
חגי נובמבר מתקרבים בצעדי ענק, ולמרות שאף אחד לא יודע איך הם יראו לאור המצב במדינה, אני חושב שמי שיכול צריך להתחיל לחזור לשגרה (עד כמה שאפשר) ולהתחיל לחמם מנועים כדי להגיע מוכן. בפוסט הזה אני רוצה להתמקד בפעולות שכל אתר איקומרס יכול לעשות כדי לשפר את יחס ההמרה – ואיך למדוד את זה בצורה The post 5 פעולות מיידיות שישפרו את יחס ההמרה באתר האיקומרס שלכם appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
רק בשבוע האחרון קיבלתי 2 שאלות בנושא, אז החלטתי שעדיף לכתוב פה אחת ולתמיד איך לפתור את המצב הזה. גוגל אנליטיקס 4 עדיין לא יודע
יש שאלות שתמיד חוזרות על עצמן בהקשר של גוגל אנליטיקס 4. אני פעיל במספר פורומים ועונה לאנשים על שאלות שקשורות לגוגל אנליטיקס 4, ולפעמים אני מוצא את עצמי עונה על אותן השאלות שוב ושוב. החלטתי לכתוב את המדריך הזה, שיתעדכן כל הזמן, וארכז בו את השאלות הנפוצות שאני נתקל בהן, כדי שבפעם הבאה שמשהו לא The post גוגל אנליטיקס 4 – תקלות נפוצות + פתרונות appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
כל הנושא של מקורות תנועה בגוגל אנליטיקס 4 מבלבל הרבה מאוד אנשים. בפוסט הקרוב אנסה לעשות סדר בכל העניין. זה לא מאוד מסובך אבל צריך
יוניברסל אנליטיקס מת. סופית. אתמול (1.7.23) חלק מהאתרים הפסיקו לעבד נתונים חדשים, ולאט לאט זה יגיע לכל שאר האתרים. אני מקווה שעברתם כבר למערכת אנליטיקס אחרת, בין אם זה גוגל אנליטיקס 4 או כל מערכת שתאפשר לכם לנתח את ביצועי האתר. אם בחרתם בגוגל אנליטיקס 4, כמו רוב האנשים, אל תחשבו שהשלמתם את המעבר רק The post התכונה הכי שנוייה במחלוקת בגוגל אנליטיקס 4 appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
הדבר הראשון שכל הלקוחות שלנו עושים אחרי שאנחנו מתקינים להם את גוגל אנליטיקס 4, זה להשוות את הנתונים  החדשים למה שמופיע להם ביוניברסל. ברוב המקרים יש פערים בנתונים של שתי המערכות, ובהנחה שאין בעייה אחרת – הפערים נובעים מהאופן שבו דברים נמדדים בגוגל אנליטיקס 4, לעומת האופן שבו הם נמדדים ביוניברסל אנליטיקס. קיימים הרבה הבדלי The post הבדלים בין גוגל אנליטיקס 4 ליוניברסל אנליטיקס appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More
אחד הדברים שלא קיימים באנליטיקס 4 (נכון לזמן כתיבת שורות אלו) זה זמן שהייה ממוצע בעמוד, או Avg. time on page כמו שקראו לו ביוניברסל
לוקר סטודיו, או דאטה סטודיו בשמו הקודם, היה אחד הכלים השימושיים ביותר עבור כל מי שמשתמש בגוגל אנליטיקס. אני כותב ״היה״, כי ב-10 לנובמבר 2022
אפשר לומר שהנתון הכי משמעותי עבור כל מי שמשתמש בגוגל אנליטיקס, ולא משנה אם זה יוניברסל אנליטיקס או גוגל אנליטיקס 4, הוא מדידת המרות. העניין הוא שיש הבדל משמעותי במדידת ההמרות של גוגל אנליטיקס 4 לעומת מה שהיינו רגילים אליו ביוניברסל אנליטיקס, ובפוסט הזה אני הולך לדבר על ההבדל, וגם לתת כמה דרכים שיעזרו לכם The post מדידת המרות בגוגל אנליטיקס 4 – כך תוודאו שהמספרים שלכם נכונים appeared first on ליקספיקס - גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ואופטימיזציה. Read More

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן