דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

מדריך: איך למצוא ארגזים של מילות מפתח שעדיין אין מאמרים עליהם

ברוכים הבאים למדריך המקיף שלי על מציאת "חורים שחורים" בתוכן: איך למצוא מילות מפתח שעדיין אין מאמרים עליהם. בעולם השיווק הדיגיטלי ויצירת התוכן (ובדגש על קידום אורגני מקצועי שמבוסס הרבה מאד על תוכן), אחת המטרות המרכזיות היא להגיע לקהל היעד הנכון עם המידע שהוא מחפש. דרך מצוינת לעשות זאת היא לזהות ולמלא "חורים שחורים" בתוכן The post מדריך: איך למצוא ארגזים של מילות מפתח שעדיין אין מאמרים עליהם appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעידן הדיגיטלי, אתר אינטרנט או דף נחיתה הם כלים חיוניים לגיוס לקוחות פוטנציאליים (לידים). עסקים רבים משקיעים משאבים ניכרים בבניית נכסים דיגיטליים אלו ובקידומם באמצעות קידום אורגני מקצועי בגוגל (SEO), שיווק ממומן (PPC), רשתות חברתיות וערוצים נוספים. אך מה קורה כאשר למרות כל המאמצים וההשקעה, אין מספיק פניות, תיבת המייל נשארת ריקה והטלפון לא מצלצל? The post למה אין לידים בעסק? אבחון הסיבות לחוסר המרות באתר או בדף נחיתה appeared first on דניאל זריהן.Read More
מהו הפיצ'ר "People Also Ask" (PAA) ומדוע הוא חשוב ל-SEO? "People Also Ask" (או בעברית: "לרוב אנשים מחפשים גם") הוא רכיב דינמי המופיע בדפי תוצאות
בעולם השיווק הדיגיטלי של היום, אחת התופעות המשמעותיות ביותר שמשנות את כללי המשחק היא עלייתם של "חיפושים ללא קליקים" (Zero-Click Searches). מה הם חיפושים ללא
בואו נצלול לעומק העולם המרתק של מנועי חיפוש מבוססי בינה מלאכותית (AI). זהו תחום שמתפתח במהירות מסחררת ומשנה את הדרך בה אנו מחפשים ומוצאים מידע, משנה מאד את התחום של הקידום האורגני ואת עולם השיווק הדיגיטלי כולו. מנועי חיפוש AI – פעולה, שחקנים מרכזיים, עתיד והשפעה על SEO חלק 1: מהם מנועי חיפוש AI וכיצד The post מנועי חיפוש AI: איך הם עובדים וסקירה על מנועים מובילים appeared first on דניאל זריהן.Read More
אם נתקלתם אי פעם באותה תהייה מטרידה – "כמה אנשים בעצם מחפשים את המילים האלה בגוגל?" אם התשובה היא כן, אתם לא לבד! בעולם הדיגיטלי של היום, להבין מה אנשים מחפשים זה כמו למצוא מפת אוצר עבור העסק שלך. גוגל הוא השער הענק שדרכו מיליוני אנשים צועדים בכל יום, מחפשים מידע, מוצרים או שירותים כמו The post בדיקת כמות חיפושים בגוגל: המדריך המלא appeared first on דניאל זריהן.Read More
גוגל כמנוע חיפוש, שואפים לספק למשתמשים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות, המדויקות והשימושיות ביותר עבור השאילתות שלהם. עם זאת, בהתחשב בכמות העצומה של המידע באינטרנט והמורכבות של הבנת כוונת המשתמש, לעיתים עשויות להופיע תוצאות שאינן רלוונטיות, מטעות, תוצאות ספאם או אפילו פוגעניות. דיווח על תוצאות אלו הוא כלי חשוב העומד לרשות המשתמשים כדי לסייע לגוגל לשפר The post דיווח על תוצאות חיפוש לא רלוונטיות בגוגל: על מה ולמה? appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעידן הדיגיטלי, הנוכחות שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל (ובמנועי חיפוש אחרים) היא לעיתים קרובות הרושם הראשוני והמשמעותי ביותר שיש לאנשים עליכם. אנשים שיכולים להיות מעסיקים או לקוחות פוטנציאליים, בעלי דירה, מועמדים לדייטים ועוד מגוון אפשרויות. השאלה "איך לשלוט על תוצאות החיפוש" היא שאלה מורכבת, מכיוון ש"שליטה" מוחלטת אינה אפשרית במערכת דינמית ומורכבת כמו גוגל (וכל The post האם (ואיך) אפשר לשלוט על תוצאות החיפוש? appeared first on דניאל זריהן.Read More
איך לבדוק חיפושים פופולריים בגוגל ובכלל, האם זאת בכלל גישה נכונה (רמז: ברוב המקרים לא ממש) ואיך לגשת לכל הנושא הזה של מציאת ביטויים עבור תהליך קידום אורגני? על כך ועוד – במדריך הנוכחי. מחקר מילות מפתח הוא אחד מאבני היסוד של כל אסטרטגיית SEO מוצלחת. עם זאת, הגישה המסורתית של "לכוון למילות המפתח הפופולריות The post איך לבדוק חיפושים פופולריים (והאם זה טוב לקידום אתרים)? appeared first on דניאל זריהן.Read More
מה באמת מסתתר מאחורי הביטוי "קידום אתרים בתשלום"? מי שמחפש בגוגל את הביטוי "קידום אתרים בתשלום", אולי מצפה לפתרון קסם – כזה שיוביל את האתר שלו לראש העמוד תוך כדי שהוא לוגם קפה. אבל המציאות, כמו תמיד, קצת פחות רומנטית. כי האמת היא שכל קידום אתרים, מכל סוג, כרוך בתשלום. 2 סוגים של קידום אתרים The post קידום אתרים בתשלום: הסבר לטירונים (ולמה זה חיפוש מוזר?) appeared first on דניאל זריהן.Read More

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן