דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

המדריך המלא לסמכות דומיין (Domain Authority) – שלא יעבדו עליכם!

אם אתם בעולם ה-SEO יותר מחמש דקות, יש מצב לא רע ששמעתם את צמד המילים "סמכות דומיין" (Domain Authority או DA). זהו מדד שנע בסולם
אז השתחררתם. לא אתם, אני מתכוון לקהל היעד שלכם. אותם צעירים וצעירות שרק אתמול לבשו מדים, אכלו לוף (טוב, אולי לא באמת), וספרו את הדקות לאזרחות. עכשיו הם בחוץ, עם מענק שחרור ביד אחת ותחושת בלבול קיומי ביד השנייה. עבורכם, כבעלי עסקים ומשווקים, הם מכרה זהב. אבל כמו כל מכרה זהב, צריך לדעת איך לחצוב The post שיווק לחיילים משוחררים: איך מפצחים את קהל היעד הזה? appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעבר הלא רחוק, קידום אתרים מקצועי (SEO) היה משחק של ביטויי / מילות מפתח. המטרה הייתה לזהות את ה"מחרוזות" (Strings) – רצפי התווים המדויקים – שאנשים הקלידו בגוגל, ולשבץ אותן בצפיפות הנכונה בדפי האתר. גוגל, בתורו, היה מנוע מתוחכם להתאמת מחרוזות. הוא סרק את הרשת, אינדקס את העמודים האלה, ומתוך האינדקס מצא את הדפים שהכילו The post ישויות (Entities), גרף הידע, ועידן החיפוש הסמנטי של גוגל appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם שבו טווח הקשב הממוצע קצר יותר מפרסומת ביוטיוב (זאת שאתם מדלגים עליה, כן?), לבלוט באינטרנט מרגיש לפעמים כמו לנסות ללחוש בתוך הופעת רוק. אתם יכולים לצעוק הכי חזק שאתם יכולים (למשל – לעשות קידום בגוגל ברמה מעולה), אבל לפעמים, פשוט צריך לשלם על המיקרופון. ברוכים הבאים לעולם של הקידום הממומן. אם המונח "PPC" נשמע לכם The post מה זה קידום ממומן (פרסום בתשלום) – המדריך שיענה לך על הכל appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם קידום האתרים (SEO) של היום, שבו התחרות על תשומת הלב של גולשים ומנועי חיפוש קשה מאי פעם, בניית קישורים נכנסים (Backlinks) איכותיים נותרה אחד מעמודי התווך החשובים ביותר לקביעת סמכות ואמינות של אתר. עם זאת, הגישה של "ליצור תוכן ולקוות לטוב" מתה מזמן (למעשה, זאת גישה שאף פעם לא עבדה). טכניקת "גורד השחקים", שנוסחה The post טכניקת "גורד השחקים" (Skyscraper) לבניית קישורים ברמה עולמית appeared first on דניאל זריהן.Read More
שגיאת שרת, המזוהה בדרך כלל עם קוד סטטוס מסדרת 5xx, מייצגת כשל קריטי במערכת ופוגעת בזמינות זו. היא מסמנת למשתמש ולמנועי החיפוש שהאתר, על אף שהבקשה אליו הייתה תקינה, לא הצליח לעבד אותה ולספק תגובה. ההשפעה של שגיאות כאלה חורגת מעבר לאי נוחות רגעית. כל דקה שהאתר אינו זמין עלולה לתרגם לאובדן הכנסות, פגיעה באמון The post המדריך המלא לשגיאות שרת באתר (שגיאות 500) appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם החיפוש הדיגיטלי, הנשלט ברובו על ידי גוגל, כל בעל אתר שואף להגיע למיקומים הגבוהים ביותר בדפי תוצאות החיפוש (SERP – Search Engine Results Page).
בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, נוכחות חזקה במנועי חיפוש (וכשאני אומר מנועי חיפוש הכוונה גם למנועי חיפוש AI) היא לא פריבילגיה – היא הכרח. עסקים משקיעים משאבים רבים בקידום אתרים אורגני (SEO) במטרה להגיע לראש תוצאות החיפוש של גוגל. אבל איך יודעים שהמאמצים האלה באמת עובדים? איך מזהים את החולשות שמונעות מהאתר שלכם למצות את The post SEO Audit: מה זה ולמה זה חשוב (חובה להכיר!) appeared first on דניאל זריהן.Read More
רוב האנשים ככל הנראה לא ממש מקדישים זמן להתעכב על כתובות ה-URL שלהם באתר. במדריך הזה, אני הולך להעמיק בעולם של כתובות URL ידידותיות (Friendly
השאלה "האם תמונות עוזרות לקידום אורגני?" נשמעת כמעט רטורית בעולם הדיגיטלי של היום. התשובה הקצרה היא "כן, בהחלט, והרבה יותר ממה שאתם כנראה חושבים". אבל התשובה המלאה והמקצועית מורכבת ועשירה הרבה יותר. תמונות הן כבר מזמן לא רק "קישוט" לעמוד או דרך לשבור טקסט ארוך. הן מהוות נכס אסטרטגי קריטי, בעל השפעה ישירה ועקיפה על The post האם תמונות באתר עוזרות לקידום אתרים אורגני בגוגל? appeared first on דניאל זריהן.Read More

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן