דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

קניית חבילת קישורים: למה זה המהלך הכי חכם ומשתלם לקידום האתר?

אתם יודעים שאתם צריכים קישורים. אני יודע שאתם צריכים קישורים. השאלה הגדולה היא לא האם להשיג קישורים, אלא איך. לאורך השנים ראיתי הכל: בעלי עסקים שמנסים לחלוב קישורים מחברים, כאלה ששולחים מיילים מביכים לבעלי אתרים ומתחננים לקישור, וכמובן, כאלה שקונים קישור פה ושם, באופן ספורדי, בלי אסטרטגיה אמיתית של קידום אורגני. זה כמו לנסות למלא The post קניית חבילת קישורים: למה זה המהלך הכי חכם ומשתלם לקידום האתר? appeared first on דניאל זריהן.Read More
אנחנו משתמשים בו כדי לפתור ויכוחים מטופשים בפאב, לאבחן מחלות מסתוריות (ולהגיע למסקנה שאנחנו הולכים למות), למצוא מתכון לעוגת גבינה, ולנווט את דרכנו לעוד פגישה. גוגל הפך להיות כל כך שזור בחיים שלנו, שהוא מרגיש כמו אוויר לנשימה – שקוף, מובן מאליו, ובמובן מסוים גם בלתי נראה, כן אפילו בעידן של מנועי AI. אבל מאחורי The post 37 עובדות וסטטיסטיקות מגניבות על חיפוש בגוגל appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם המונע על ידי נתונים, היכולת של מכונות להבין ולהעריך טקסט אנושי היא אבן יסוד. משאילתות חיפוש בגוגל, דרך המלצות תוכן בנטפליקס ועד לכלי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), בבסיסן של טכנולוגיות רבות מסתתרים אלגוריתמים שמנסים לענות על שאלה אחת פשוטה אך מורכבת: אילו מילים הן החשובות ביותר במסמך נתון? אחת התשובות האלגנטיות והמשפיעות ביותר לשאלה The post מדריך TF-IDF: איך בוטים מבינים רלוונטיות של מילים appeared first on דניאל זריהן.Read More
דמיינו את רשת האינטרנט כספרייה עצומת ממדים, הכאוטית והגדולה ביותר שנבראה אי פעם. בכל שנייה, ספרים חדשים (דפי אינטרנט) מתווספים למדפים, ספרים קיימים משנים את תוכנם, וספרים אחרים נעלמים כלא היו. המשימה של גוגל, הספרייה הדיגיטלית של האנושות, היא לנסות ולהכניס סדר בתוך הכאוס האינסופי הזה – לקטלג כל ספר, להבין את תוכנו, ולדעת בדיוק The post מה זה גוגלבוט (Googlebot)? המדריך המלא לגיקים של מידע appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם השיווק הדיגיטלי, המטרה שלנו היא תמיד למשוך קהל. אנו משקיעים זמן, מאמץ ולפעמים גם תקציבים נכבדים כדי להופיע בפני כמה שיותר אנשים רלוונטיים. אממה… מה אם נאמר לכם שאחת הפעולות החשובות, היעילות והמשתלמות ביותר שתוכלו לעשות, במיוחד בתחום הפרסום הממומן, היא דווקא למנוע מאנשים מסוימים לראות אתכם? הצלחה בקמפיין לא נמדדת רק במי שאתם The post מה זה מילות מפתח שליליות (והאם זה רלוונטי לקידום אורגני?) appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם ה-SEO, התחרות קשה מאי פעם. (כמעט) כולם יודעים לכתוב תוכן, כולם יודעים לחקור מילות מפתח, וכולם מנסים לבנות קישורים. אז איך, בעולם כל כך רועש, אפשר עדיין להתבלט? איך בונים אתר שגוגל לא רק ידרג, אלא ממש יעריך ויבטח בו? התשובה, באופן מפתיע, לא נמצאת בעוד טריק טכני מתוחכם או באסטרטגיית קישורים אגרסיבית. התשובה The post תוכן גולשים (UGC): איך לעבוד עם זה ולמקסם את קידום האתר appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם העסקים, יש מילה אחת שגורמת לכל מנהל שיווק ואיש מכירות להזדקף: לידים. לידים הם לא סתם "פרטי קשר"; הם חמצן. הם הדלק שמניע את מנוע המכירות, ההזדמנות להפוך מתעניין אנונימי ללקוח משלם. ובעוד שכולנו שואפים לבנות את אותו מנוע משוכלל שמייצר לידים באופן אורגני (מה שנקרא שיווק אורגני), לפעמים אנחנו פשוט צריכים… דלק. עכשיו. The post קניית לידים: המדריך המקיף לעסקים שמעוניינים לרכוש לידים appeared first on דניאל זריהן.Read More
Pillar Pages הם לא עוד "סתם" עמוד באתר. במילים פשוטות – אלו עמודים מרכזיים שמהווים מעין עמודי תווך / עמודי "לובי" עבור נושאים מרכזיים, ומקשרים להרבה עמודי משנה באופן הדדי (כלומר, שגם עמודי המשנה מקשרים אליהם. זאת אסטרטגית תוכן שיכולה להיות עוצמתית במיוחד בתהליכי קידום בגוגל SEO. במדריך הבא אסביר את הנושא לעומק. מוכנים? נתחיל The post Pillar Pages ואשכולות תוכן: לבנות את המוניטין שלכם בגוגל appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם השיווק הדיגיטלי, אנחנו אוהבים ראשי תיבות. SEO, PPC, SEM, CRO… תנו לנו שלוש אותיות ואנחנו בעננים. בשנים האחרונות, עם המהפכה הגנרטיבית, צץ לו שחקן
אם אתם בעולם ה-SEO יותר מחמש דקות, יש מצב לא רע ששמעתם את צמד המילים "סמכות דומיין" (Domain Authority או DA). זהו מדד שנע בסולם

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן