דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.

תנועה אורגנית: המדריך המקיף להבנת היתרונות וכיבוש כל הערוצים

בעולם הדיגיטלי, רווי הרעשים והתחרות הגדולה של ימינו, המרדף אחר תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי הוא אינסופי. עסקים משקיעים הון בפרסום ממומן, בקמפיינים באינטרנט ובשלל טקטיקות שיווקיות, שלעיתים מרגישות כמו ריצה במקום על הליכון מהיר. אך מתחת לכל הרעש הזה, קיים נכס דיגיטלי יציב, בר-קיימא ובעל ערך אדיר, שכל עסק חכם שואף לבנות: תנועה אורגנית. The post תנועה אורגנית: המדריך המקיף להבנת היתרונות וכיבוש כל הערוצים appeared first on דניאל זריהן.Read More
דמיינו את התרחיש הבא: אתם יושבים בבית קפה ומבחינים בכיסא עם עיצוב מושלם. אתם שולפים את הטלפון, אך במקום לפתוח את גוגל ולהתחיל לתאר במילים את מה שאתם רואים ("כיסא עץ עם רגלי מתכת שחורות וריפוד קטיפה כחול…"), אתם פשוט פותחים את המצלמה, מכוונים אותה אל הכיסא, ולוחצים. תוך שניות, המסך מציג לכם את שם The post חיפוש ויזואלי בגוגל: המדריך המלא לקידום מדיה בעזרת SEO appeared first on דניאל זריהן.Read More
בעולם הקידום האורגני, התרגלנו לחשוב במונחים של מילות מפתח, קישורים נכנסים וטכנולוגיות. אבל בכל הקשור לקידום אורגני של אתרים (SEO) ודירוגים גבוהים בגוגל – התנהגות גולשים זהו אחד הפרמטרים החשובים שכמעט לא מדברים עליהם. ניתוח התנהגות גולשים – למה זה כל כך חשוב? הבנת התנהגות גולשים היא כבר לא "יתרון נחמד" – היא לב ליבו The post ניתוח התנהגות גולשים: המדריך המלא להבנת המשתמשים וכיבוש ה-SEO appeared first on דניאל זריהן.Read More
אחת השאלות שאני נשאל הכי הרבה, כנראה מיד אחרי "כמה עולה קידום אתרים בחודש?", היא "בניתי קישור לאתר, כמה זמן לוקח לו להשפיע?". אז כמו תמיד בעולם ה-SEO, התשובה היא קצת יותר מורכבת ולא על רגל אחת. אבל בגדול בגדול? איפשהו בין שבוע לחודש וחצי, סדר גודל. זה תלוי בהרבה משתנים שונים – שמטרת המדריך The post כמה זמן לוקח לקישורים להשפיע? appeared first on דניאל זריהן.Read More
במסגרת מהפכת ה-AI הבא אלינו לטובה (תלוי את מי שואלים…) בואו נכיר עוד מושג חדש שאולי יתפוס בשנים הקרובות: AEO (Answer Engine Optimization), או בעברית
בעולם הדינמי והתחרותי של קידום אתרים אורגני מקצועי בגוגל (SEO), כל מקדם אתרים ובעל עסק מחפש את היתרון שיציב אותו מעל המתחרים. לאורך השנים, אחד
זוכרים את הילד ההוא בכיתה שתמיד היה מחליף איתכם קלפים? "תן לי את מראדונה, אתן לך את מסי ושני שחקנים לבחירתך". אז גם אצלנו, בעולמות של קידום אורגני,  יש לנו גרסה משלנו לדיל הזה, וקוראים לה "החלפת מאמרים", שזה סוג של החלפת קישורים לכל דבר. על פניו, זה נשמע כמו ה"ווין-ווין" המושלם: אני אפרסם אצלך The post החלפת מאמרים: זה עדיין עובד (ואיך עושים את זה כמו שצריך)? appeared first on דניאל זריהן.Read More
אתם יושבים עם חברים, והשיחה זורמת. פתאום מישהו זורק: "תקשיבו, אתם חייבים לנסות את ההמבורגר של 'ציון ובניו על האש'. החליף לי את כל מה שחשבתי שאני יודע על קציצות". בום. המלצה חמה, אותנטית, מחבר שאתם סומכים עליו. רוב הסיכויים שבפעם הבאה שיתחשק לכם המבורגר, "ציון ובניו על האש" יהיו בראש הרשימה שלכם. זה הקסם The post פרסום מפה לאוזן מול SEO – מה יותר אפקטיבי? appeared first on דניאל זריהן.Read More
אז בואו נשים את הקלפים על השולחן אחת ולתמיד. האם אתם באמת צריכים קישורים חזקים כדי להתקדם בגוגל? התשובה הקצרה, למי שממהר: כן, אבל ממש לא כמו שאתם כנראה חושבים. התשובה הארוכה, למי שבאמת רוצה להבין איך לנצח במשחק הזה, מתחילה ממש עכשיו. והיא כוללת היסטוריה, פסיכולוגיה, טכנולוגיה ועוד. למה בכלל קישורים? בואו נחזור רגע The post קישורים חזקים לקידום בגוגל: מותרות, המלצה או חובה מוחלטת? appeared first on דניאל זריהן.Read More
אם אתם עוסקים בקידום אתרים מהתקופה המוקדמת (מאד) של התחום, אתם ודאי זוכרים את "הימים הטובים". ימים שבהם קידום אתרים היה משחק טכני של מספרים וצפיפות מילות מפתח. "צריך לדחוס את מילת המפתח 7 פעמים בטקסט", "חייבים שהכותרת תהיה התאמה מדויקת לביטוי", "נקנה עוד 50 קישורים עם אנקור טקסט זהה". באותה תקופה, התייחסנו לגוגל כמו The post עיבוד שפה טבעית (Natural Language Processing – NLP) וקידום אתרים appeared first on דניאל זריהן.Read More

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן