אלחנן לבבי, מנהל סטודיו האייל, בעל ניסיון של 12 שנה בפיתוח וסקרנות כמעט אובססיבית ללמידה והתחדשות. מפתח אתרים, חי את החיבור שבין קוד ועיצוב. מאמין שחוויית משתמש טובה היא המפתח להצלחה בעולם הדיגיטלי.

מתיחה של תמונה באלמנטור עד קצה המסך

אני אוהב למצוא דרכים מגוונות לממש רעיונות יצירתיים. במדריך זה אני מראה כיצד ליצור תמונה שמיושרת לפי אזור התוכן הרגיל של האתר מצד אחד, אך
התפריט הראשי של האתר הוא ללא ספק רכיב חשוב, ושווה להשקיע מחשבה בתכנון שלו. המאמר הזה מתמקד באפשרות ליצור פריטים שאינם מכילים קישור, אשר תפקידם
אימייל שלא מגיע יכול להיות ליד שמתפספס או הזמנה בחנות שהמוכר לא מקבל עליה התראה - וזה, לא נעים. בהדרכה זו תלמדו איך לחבר כל
הרשת סערה השבוע (מאי 2021) כשהתפרסם שחברת שיאומי ערכה שינוי בלוגו שלה. חברות עורכות מעת לעת שינויים בלוגו שלהן, אך הסיבה בגללה עלה הלוגו החדש
התאמה של גובה אזור לגובה המסך היא דרישה עיצובית די נפוצה. האם זה כ"כ פשוט? לא ממש. במאמר זה אראה כיצד להפוך כל אזור שתרצו
נתקלתם לאחרונה בדף נחיתה טוב באמת? דף שגרם לכם לרשום בקלות ובלי הרבה מחשבה את פרטי הקשר שלכם או להוציא את כרטיס האשראי מהארנק ולבצע
הכתבה הזאת היא על עדויות לקוח ואיך ניתן להשיג באמצעותן שיפורים במדדי המכירה. ידעת שבדיקת עדויות הרוכשים היא המרכיב השני בחשיבותו מבין המרכיבים המשפיעים על
פופ-אפים הם אחד הכלים העוצמתיים שיש כיום לבעלי אתרים על מנת לשווק את עצמם, למכור או להגדיל את רשימת התפוצה. במאמר זה נדון באתגרים שפופ-אפים
למה תיאורים מדוייקים זה לא מספיק, ואיך לקחת את תוכן האתר ולהעשיר אותו, כך שיענה על צרכים נרחבים של קהל היעד. התוצאה: יותר משתמשים שזוכרים
כל תהליך פיתוח של אתר אינטרנט חדש צריך להתחיל בהכרח בתכנון מקדים. במאמר זה נראה כיצד ניתן לתכנן מבני תוכן באתרים בינוניים וגדולים, כך שיהיו

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

הירשמו לניוזלטר כדי להשאיר מעודכנים:

דילוג לתוכן