כשאנחנו מדברים על קידום אתרים סטנדרטי, אנחנו לרוב שמים דגש גדול מאוד על מחקר מילות מפתח מתוך רצון להגיע אל כמה שיותר אנשים שמחפשים את מה שיש לאתר או החברה שעומדת מאחוריו להציע. לעומת זאת, כשאנחנו רוצים לקדם אתר של חברת הייטק כלשהי ועל אחת כמה וכמה חברות סטארטאפ, אנחנו לא תמיד יודעים מה בדיוק
The post קידום אתרים לחברות הייטק – איך עושים זאת כמו שצריך? appeared first on דניאל זריהן.Read More
דניאל זריהן עוסק בשיווק באינטרנט וספציפית בקידום אתרים (SEO) באופן מקצועי משנת 2009. עם נסיון קידום של מאות אתרים כמעט בכל תחום אפשרי, יצא להתמודד עם המון סוגיות בעולם ה-SEO ואני מאד נהנה לכתוב, לצלם ולהעביר את הידע שלי הלאה.